Rymdresa

Jag och Sanna har varit på Thaimassage ikväll. Mycket mycket underlig upplevelse.
Vi fick ligga på golvet i ett pyttelitet rum på varsin madrass med saronger om lakarn. Mycket konstigt men väääldigt skönt för musklerna bara man kunde komma över det faktum att man hade en liten thailändska krypandes över en hela tiden. Shit vad stark den lilla saken var också!

Jenny, Sanna och jag var på Rymds skybar ikväll för att parata om världsliga problem, så kallade I-lands problem. Gick väl sådär efter att vi avverkat allt som hade med hår och naglar att göra men det kvittade efter ett par drinkar det gick lika bra ändå. Trevligt var det i alla fall och drinkarna var riktigt nice.


söta drinkar


Jenny ville vara åt fel håll och då får hon vara det.


Förstår inte varför jag alltid ska skreva på bilder...suck


Jag har aldrig ätit bröd som smakat knäck förut men sååååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0