Oooh no!

Precis efter det att jag gnällt lite i bloggen sist om att alla inte hjälpte till med arbetet så mycket fick dom rejäl fart och vi kom hem 2 timmar tidigaree än planerat wiiiho! Men aldrig kan det få vara riktigt bra för titta vad jag hittade på min bil när jag kom ut ur skolan.


Fucking jävla skit!!!!

Eller nää, egentligen inte för jag är så sjukt nöjd med att jag ska ha långhelg nu och att arbetet nästan är klart så jag bryr mig egentligen inte ens. 500 spänn är inget att gnälla om, eller? Sött är det i alla fall att den lilla/lille kontrollanten skrivit att han/hon har tagit kort på det så det är ingen idé att jag försöker mygla bort min böter haha. (brukar folk göra så?) Min överträdelse var för kännedom att jag inte stod parkerad rätt i en ruta. HA! Jag stod ju inte ens i en ruta alls. När jag kom till skolan var alla platser tagna så jag gjorde som några andra, parkerade på sidorna. Äääh, inget att hänga upp sig på för NU ÄR DET HELG!


XOXO
En jätteglad, koffeinhög samt långledig Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0