Nya VR

Nu sitter jag och bläddrar runt lite i nya Vecko Revyn och fastnar på bilden på Alexandra som driver bloggen kissies.se. Om man kikar runt lite på bloggerskorna som är med i det repotaget ser man att dom är rejält tillfixade vilket naturligtvis tillhör en sådan fotografering men hallå!!!! Ni som har tidningen kolla på henne. Jag fastnade för skorna för jag tyckte dom va snygga o synd var väl det för då får man se fötterna. I min värld har man i alla fall gjort i ordning nagelacket på fötterna också om man ska bli plåtad. Herregud, det är bara små svarta rester av lack på stortån och den bredvid sen e det inget på dom andra...Otur otur! Skärpning VR!

Nu ska jag sluta gotta mig i andras misstag och ta på mig och gå ut på stan en sväng istället.


XOXO

Fröken med skadeglädjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0