ny duk

Blääää! Jag borde verkligen skämmas så dåligt som jag spelade idag. Backade för andra gången på 4 år...suck! Hade ju varit en bra grej att spel bra första passet under ny ledning men näääe nä, inte det. Här backar vi 500 spänn istället, BLÄ!

Vi hade fått en ny duk på bordet också. Ärligt talat, det kan ha varit något av det fulaste jag sett på länge.

Kolla riktigt noga på dom runda spelrutorna bakom kortleken...det är KAPSYLER!!! Carlsberg har nog betalat större delen av våra nya dukar tror jag, eller???

Jag är verkligen hur trött som helst nu så det blir inget efterfestande för mig, sorry! Utan nu blir det sängen för min del. Sov sött allihop!

Kommentarer
Postat av: Elin Drackner

Men nej, backade du, vad tråkigt! =( Haha fy fan sicka dukar, men det var på tiden att dom bytte ialf! Hoppas ni hade bra med spel ialf =)

2009-09-13 @ 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0