nattsudd

Nattsudd...
Jag kan verkligen inte sova. Borde verkligen för jag ska gå upp vid 9 men jag är INTE trött.

Tänkte istället visa er den fiiin fina skylten jag inhandlade igår när jag var ute på stan med Sanna.

 
Klockren verkligen, så den pryder numera en av väggarna i köket som var lite tom.

Eftersom det känns som om jag håller på att gå sönder så har jag bokat in en massagetid imorrn med Sanna men jag vet inte riktigt om det kommer resultera i att jag går mer sönder eller om dom lyckas laga mig. Något konstigt är det i alla fall med västersidan, vi får väl se. Sist Sanna hade varit där ahde dom inte riktigt förståt vad hon sa så det kan bli spännande värre detta, mycket talar ju då för att jag går mer sönder...

Nu ska jag i alla fall försöka sova litegrann. Wish me luck everyone!

XOXO, Nattugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0