Lördag natt

Bisarr är ett bra ord för att beskriva kvällen/natten.

På jobbet gick det inte bra alls, jag spelad inte alls bra men det får väl duga antar jag, gick ju plus i alla fall men ändå. Så mycket skumma människor men mycket skumma kommentarer på saker. Att dom kommenterar saker är väl inte ovanligt men nu kom dom med konstiga påhopp också, dom börjar bli kreativa för att försöka knäcka croupiererna:)

Maria kom och hälsade på också när hon slutat på bowlingen i Skara. Vi var hungriga som vargar så vi åkte till torngrillen för att käka lite, lilla Hilda och Ellen fick följa med givetvis.

Hilda spanar


Ellen och jag tar en powernap i bilen:)


Vi körde tillbaka till min bil för att prata om kvällen och om hur spelet hade varit på dom olika ställena och gud vad jag ångrar att vi åkte tillbaka dit. Kvällen slutade med blåljus...

Kommentarer
Postat av: Nelima

Naaaw, vilka söta. =)

2009-09-28 @ 12:48:38
URL: http://nelima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0