lööördag

Fiasko.... så kan man säga att sista dagen på slottet blev. INGET blev som det skulle. Bokade grupper försvann, det tillkom grupper som ingen visste om och bröllopen drog ut på tiden, som vanligt haha. Men nu är det i alla fall slut för denna säsongen, pust och stön, gud vad skönt:)

Jag är ruggigt glad att jag slipper gå omkring i Guidekläder mer nu för gud vad hemska vi ser ut. Vet inte riktigt om det är tomte eller robin hood jag ser ut som men jag kanske kan få hjälp av mina läsare med detta? Vad ser jag egentligen ut som????


Man ska kanske tillägga att det ska vara en grå midjekort kofta till också...


Trött ikväll, mycket trött. Blev inget kräftande eller flyttande för min del för jag pallar inte, håller nog på att bli riktigt sjuk tror jag. Vad som blev var istället soffkväll @ sannas place med kinamat och pulp fiction, typ i alla fall...det var på i bakgrunden:)

AKF´s lilla sida på facebook är nu också fixad så gå in där ni som känner er manade för nu ör det allvar gott folk. Kandidera bäst ni vill men det är få förunnat att klara den hårda granskningen.


GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tjoho! Nästa utflykt nu, nu, nu!

2009-09-06 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0