jordgubbar

Jättefint väder ute idag och vad har jag gjort när mina ärenden var klara??? JO, sovit. Jag somnade framför tv:n när jag kom hem och vaknade av att jag frös för filten hade glidit av och balkongdörren stod på vid gavel. SUCK

Jag åkte ut till stugan en sväng för att i alla fall ha gjort något vettigt idag.



Det var verkligen höstigt där ute men gissa vad jag hittade när jag snokade runt lite ett tag...

JORDGUBBAR:)



Det var bara tre mogna så dom andra lämnade jag kvar tills nästa gång. 

Jag var en svägn i stallet förut med Maria och kollade på Aron så hon fick se vilken det var. Ska bli så kul på torsdag när vi ska ut i skogen med honom:)

Nu blir det Heros för hela slanten...

See yah!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fin höstbild på stugan, man längtar verkligen dit ner när man ser den!

2009-10-04 @ 14:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0