jag e sjuk:(

Jahapp, nu var man sjuk då. Ingen ide att streta emot längre för nu är det ett faktum. Maria kom och skrämde livet ur mig i morses med "barna" men det var ju en trevlig överraskning men ringer de på dörren utan att man  vet att någon ska komma blir man ju jättenojjig:)


Dessa sötingarrna kom och väckte mig i morses

Jag åkte upp till pappa en sväng på eftermiddagen så åkte vi ut till spiken och kollade lite. Vi skulle köpa fisk men allt utom de sunkiga stället var stängt så det fick bli en glass istället och sen åka hem. Fint väder var det i alla fall.



Nu ska jag iväg till Sanna ett tag och gå ut och gå för jag pallar inte sitta inne hela kvällen måste få lite luft annars tätnar hela näsan och halsen igen.

hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilket ställe e d du syftar på i Spiken??

Kram Kusin Annica

2009-10-05 @ 13:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0