IGEN!!!

Det hände idag igen!!! Dumma dumma klocka! Men idag hann jag i alla fall vakna av mig själv i tid så jag kom med bussen. glömde min frukost och min dricka hemma men lunchen fick jag i alla fall med, även fast jag är sjuuukt törstig nu. Hoppade på bussen på ett annat ställe idag så det skulle gå fortare men då fick jag inte med någon Metro så det blir ingen nyhetsblogg denna bussmorgon.

Blir nog en lite längre dag i skolan idag om vi ska försöka få klart så mycket som möjligt av vårat grupparbete. Jag och Johanna vill i alla fall bli klara innan fredag så vi kan få långhelg men vi får väl se om vi kan övertala dom andra latmaskarna!

Sötaste Aron får nya skor idag också så då kan vi nog ta en lite längre tur i skogen ikväll och Malin ville ju följa med så hoppas allt stämmer ikväll så det fungerar annars får jag väl ta med någon annan, om det är någon som vill ut och rida, hör av er:)



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0