hudvård

Hej där alla bloggläsare!

Jag är så trött på att vara sjuk nu och alla tråkiga "bieffekter" man får. Det räcker ju givetvis inte med att halsen svullnar, nästan rinner och man har konstant huvudvärk. Man blir också hopplöst ful, trist och glåmig efter ett par dagar. När man har snytit sig i snitt 20 gånger om dagen så näsan ser mer eller mindre ut som apotekets reklam (familjen med jätteröda svullna näsor) är det inte så jävla roligt längre helt enkelt.
Jag rotade runt lite i min bokhylla efter något som skulle kunna hjälpa. Hypokondriker som jag är har jag en massa läkarböcker, både med traditionell västerlänsk medicin men också en del med österlänsk men också en trevlig liten bok som jag glömt av som heter "Vårda din hud med frukt och grönt". Perfa Perfa, precis vad jag behöver tänkte jag. SÅ, nu sitter jag här framför datorn med en mask i ansiktet bestående av avocado, pressad apelsin, hackad mandel och hackad persilja. Den blandningen ska tydligen vara inflamationsdämpande och tillföra näring. Vi får väl se hur jag ser ut imorrn...



Jag ska också framföra ett STORT tack till Jens som hade tålamod med min hysteri över att jag suger på allt som har med datorer att göra. Bättre sent än aldrig så nu kan jag handskas med html-koder. TACK!



XOXO

Thessan K

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har du smakat? Låter fantastiskt gott...

2009-09-18 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0