helg helg, ljuva helg

Äntligen är det helg och första veckan på skolan är avklarad.
Skräckblandad förtjusning kan man nog säga att det har varit. Dels är det kul med nytt nytt nytt men det är inte direkt kul att vara århundradets blåbär heller och vela omkring på skolan och se dum och förvirrad ut. Fast mest förvirrade ser våra små utbytesstudenter från kina ut. Herregud, stackars människor, dom måste längta hem:)

Jag kan sammanfatta dagens seminare med att det gick bra...PUNKT SLUT!

Ikväll är jag ledig så vad som händer då återstår att se men något med vin blir det allt för jag har ett par flaskor rosé som måste provas och lämpligt att göra det idag när det blivit höst tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0