garderobsrensning

Jag läste Metro på väg till skolan idag och då var det en artikel om våldtäckter i svarttaxibilar i Malmö. Jag blir så jävla förbannad när jag läser sånt. Bara för att man är rädd för att bli överfallen eller våldtagen på väg hem från krogen så tar man en taxi och då blir man våldtagen där istället. Va fan e de för fel på människor? Var gick det fel i uppfostran om man anser att dedär är ett okej beteende. NÄÄÄÄÄ tvångskastrering och ett rejält jävla fängelsestraff till äcklen som våldtar tycker jag, vad tycker ni? Är det inte dags för en lagändring som ger högre straff?

En annan sak som stod i Metro var att dom hittat en ny sorts råtta någonstans i hej tjotahejti som tydligen var näst störst av alla råttor. Spännande spännande:)

Jag borde egentligen plugga, veeerkligen plugga men jag orkar inte. Jag har ingen inspiration ttill att läsa idag och har inte haft på hela veckan. Har ju tills på fredag på mig i alla fall så klar blir jag väl ändå. Jag har fått ett nytt städryck och sorterar garderoben idag. Helt sjukt vad mycket konstiga kläder man hittar. Varför sparar man på dom egentligen? Inte direkt så att jag lär använda en top jag hade i 9an eller när det nu kunnat va man köpte en babyblå top med en glittrig ros på. Hur kunde den gömma sig kvar? NU åker den till second hand i vilket fall om helst.

Efter min musiktorka har jag börjat återanvända. Hittade en gammal skiva som Anders brände nångång för hundra år sedan till mig. Funkar fint med PPK när man städar. (då förstår ni hur gammal den är)
Bobban får funka bra till bloggandet och till resten av organiserandet. Kan aldrig få nog av Iron lion zion.

Kommentarer
Postat av: Linda

Värst av allt var ju att tjejerna dessutom var kraftigt berusade...Att utnyttja en onykter tjej måst verkligen höja mannens självförtroende.

Är det inte underbart hur man alltid lyckas komma på nya projekt när man egentligen borde plugga ^^ - välkommen till universitetsvärlden, vänta bara tills det är dags för tentaplugg, jäklar var din lägenhet kommer att skina ;).



Går det bra på utbildningen, trivs du?

Kramar

2009-09-10 @ 08:13:05
URL: http://glomssida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0