Ett hett tips!

När jag skulle ta bort min egenhändigt gjorda energibomb ifrån ansiktet fick jag en snilleblixt!
Jag har alltid ett problem när jag ska skölja bort ansiktsmasker. Det hamnar i håret, man får det i ögonbrynen och det blir bara allmänt kladdigt om man har haft en lermask i ansiktet. MEN om man rotar runt i sitt badrumsskåp kanske många utav er hittar en såndär plastspatel som är till veets hårborttagning. Den fungerar alldeles utmärkt att ta bort masken med och sedan kan man bara skölja av resterna från ansiktet HELT kladdfritt.

Nu ska jag gå och lägga mig och känner mig riktigt smart. Intelligensen sjunker nog när man är sjuk också...

Kommentarer
Postat av: Linda

Men lilla vän är du fortf krasslig!! Hoppas ansiktsmasken tillförde en massa så du känner dig bättre idag, krya på dig!

2009-09-18 @ 09:17:25
URL: http://glomssida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0