11/9

Hej hopp, inga flygplan i huvudet än i alla fall...

Intressant föreläsning med en gästprofessor från sydafrika idag. Han hade lite annorlunda teorier om kärnvapen. Inget land som har kärnvapen har någonsin attakerat ett annat land som också har kärnvapen i stor utsträckning. Betyder då detta att vi skulle få världsomfattande fred om alla skaffade kärnvapen??? Intressant tanke.

Efter föreläsningen åkte jag ner till Göteborg, sprang runt på ikea som en galning, träffade Sanna där och åkte hem 1500 kr fattigare. Jag har köpt übersnygga gardiner, jag ska plåta dom sen så ni får se, sjuuuukt snygga är dom! Varning för färg!

Nu ska jag sussa en stund innan jag ska iväg och jobba.

see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0