skoldag som heter duga

God morgon alla glada och inte alltför glada!

Idag komer jag sitta i skolan i 100 timmar känns det som. Först ska vi ha en föreläsning om "positive liberty" och jag vet inte riktigt om jag ser fram emot detta för igår när vi diskuterade den negativa delen höll jag på att somna hela tiden så jag satt och skrev av allt som stog på tavlan och på PP för att hålla mig vaken. Jag är lika trött, om inte tröttare idag så det blir till att slurpa i sig X antal koppar kaffe idag för att detta ska funka. Efter föreläsningen ska base groupen mötas och börja skriva på vårt grupparbete. Vi hade någon slags plan igår på att vi skulle skriva klart allt idag så jag lär väl komma hem med 8 bussen ikväll antar jag. SUCK...

Min stackars kamera har fått ta semester ett par dagar för välbehövlig vila men jag hoppas att han återkommer imorrn igen för fortsatt sammarbete för jag saknar honom lite. Det blir så tomt här utan honom:)

Nu ska jag slänga i mig morgonens andra kopp kaffe och springa iväg för att leta upp min klass.


XOXO

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska vi ta några liter kaffe ihop eller en promenad framöver Tekopp? (Har satt på ljudet på mobilen nu föresten) Kramar

2009-10-20 @ 10:18:09
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0