regnar det?

Idag vaknade jag före väckarklocka...wiiie, ni anar inte hur ovanligt det är, eller okej, det är det inte men det ovanliga är att jag faktiskt gick upp. Denna tidiga start resulterade i en hyffsat avancerad frisyr och ordentlig make up. Jag skuttade glatt iväg till bussen i den strålande solen och hamnade senare i skolan för vårat gruppmöte. Fick också en komplimang för frisyren så då kände jag mig ännu nöjdare. Jag och Emma skulle gå ner till resecentrum för att åka hem strax efter 12 och jisses vad förvånad jag blev när jag upptäckte att det spöregnade och HAGLADE ute. Så, nu sitter jag på bussen, inte fullt så snygg men fruktansvärt blöt.

Jag och Elin ska luncha när jag kommer hem. Det var sjukt längesen jag träffade henne så det ska bli kul och träffa henne och höra hur det går för henne med hennes lärarutbildning.

HÖRS SEN!!!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0