pluggdag

En riktigt kreativ och bra dag, nästan iallafall:)
Min och Idas plugglunch gick väl sådär, vi kom inte direkt fram till något vettigt utan satt mest och skrattade i 3 timmar. Men nu har jag fått någon slags struktur på skrivandet iallafall. 400 ord mindre att skriva haha.
För övrigt borde Ida plgga på grönsaker också. Jag satt och berättade att jag var sugen på sockerärtor (dumma detox man blir sugen på konstiga saker). Ida fattade inte riktigt vad jag menade så jag beskrev det som "nästan som en ärtpung fast mycket plattare" Ida: "Jaha, som en sparris då" ...eeeh näääe:)


En fräsch laxpasta med frukt, mums. Smoothie till efterrätt:)

Efter att vi gått en sväng på stan åkte jag upp till husaby för att fortsätta plugga. Gick bra tills batteriet i datorn dog:( Men jag fick i alla fall mysa ner mig i soffan med lite paj och Bonde söker fru, yeeey!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0