Oops

Då var den första lilla tentan över, jag överlevde men jag kunde ha trassalat till det och blivit strypt av den nya schematanten kväll istället. Drog en liten nödlögnt som kom o bet mig i arslet senare..dumma dumma. Men jag har mig själv att skylla, skickade ett sms och försökte förklara mig i alla fall så jag får hoppas hon godtar min lilla ursäkt:)

När jag åkte hem från skolan var det jättefint väder i trollhättan men utanför fönstret fick jag se detta:


Syns inte jättebra på bilden men vi åkte in i värsta ovädret. Störtregn med hagel, usch o blää!


Folk brukar ju annars försöka börja sina "nya" liv på måndagar. Jag HATAR måndagar så jag ser ingen mening med att jag ska göra det för det är dömt att misslyckas i sånna fall. Det blir ju som att äta ärtsoppa och pannkakor på en söndag...det säger ju sig själv, det gåååår ju inte:) Så imorrn på en alldeles underbar fredag ska jag påbörja min nya detoxkur. Jag var och köpte en ny vattenflaska förut så jag får en ny fräsch till dendär äckliga geggan. Hittade också den inspirerande artikel i Sofies Mode.



En annan bra sak hittade jag i GT förut. Massa kändisar som sätter ihop lag för promenader. Riktigt bra initiativ tycker jag. Jag ska signa upp mig i Henrik i Scotts lag, tycker alla ni som läser borde anta utmaningen också, antingen själv eller också i ett lag. En liten bonus är också att man kan vinna ett spapaket värt 20 000. Så ut och gå med er nu och gå in på GT's hemsida och läs mer. Skriv gärna och berätta om ni ska ut o gå ni med så kan vi tävla:)


XOXO

Kommentarer
Postat av: Kia

Va glad att det va nödlöngnen som bet dig i arslet o inte schematantn;)

2009-10-01 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0