onsdagsmys

Nu har vi varit duktiga idag igen och lagat mat. Det blev inte lika nyttigt idag men gott hehe, kebab med massa massa grönsaker. Riktigt gott blev det så det mumsade vi i oss till Bonde söker fru. Asså, jag bara älskar det programet, jag kan inte hjälpa det. Men dom är ju för söta hela bunten. Jag blir lika glad varje gång det är ett avsnitt och jag har sett vartenda ett från starten haha, jag e en bondenörd tror jag:)


Maria är så snabb i köket att kameran nästan missar henne.

Nu sitter jag här hemma i min soffa och läser lite Schumpeter och funderar starkt på att ge upp detta och krypa ner i sängen istället och läsa en annan bok. Jag har börjat på en riktigt söt bok som handlar om pingviner hihi jättegullig. Jag har en annan gullig sak här bredvid mig i soffan, Ellen är på besök över natten.



Nu säger vi Natti natti här iallafall.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0