Nuså!

Idag har jag en såndär duktig dag!
Jag steg upp relativt tidigt, redan klockan 10 haha. Jag är ju faktiskt ledig idag och skulle kunnat sova tills eftermiddagen men nääe, hejja mig! Jag gick upp, åkte iväg och skaffade nya recept, gick till AB Bostader och skrev in mig i bostadskön för att förhindra att jag kommer klösa ögonen ur min nuvarande granne (ni vet vilken jag menar). Jag har varit på återvinningcentralen med massa skräp och nu sitter jag på biblioteket med böcker om Marx och Smith samt en flaska med Detox. Jag är JÄTTEDUKTIG idag! Ska försöka hinna läsa ut ett par kapitel i Marxboken innan Sanna, min personliga lärare, kommer och hjälper mig.

Ikväll ska jag försöka hinna med sista avsnittet av Hollywoodfruar också. Måste verkligen få skratta lite till. Är det ingen mer än jag och Maria som tror att Maria Montazami tappades som barn och fått permanenta skador av detta? Bruden e ju från Västerås men talar som en Ior som kommer från mörkaste norrland (NEJ, jag är inte dömmande av norrlänningar, det är ett faktum att dom talar illa och långsamt). Hur som helst så är det underhållande så låt gå.



Nu ska här pluggas vidare så jag kommer nånvart idag och så slipper mamma oroa sig för att jag alltid är ute i sista sekund...


XOXO plugghästen


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hon är ju bara undernärd. Då kan man bli dum.

2009-10-05 @ 17:49:09
Postat av: Sanna

Stryk förra kommentaren är du snäll. Den var opassande. :-)

2009-10-05 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0