lunchat med Foppa



Nu har jag varit och lunchat med Elin Madonna. Inte alls lika gott där som vanligt, mitt kött var så långt från saftigt det kunde bli men men, mätt blev jag i alla fall. Blev mycket prat om "den gamla goda tiden" och då är det främst mellanstadiet som diskuteras:) Shit, vad roligt vi hade då! Men både hon och jag är fortfarande arga på vissa lärare som smutskastade oss rätt rejält. bläää på dom. Get your facts right before you make an assumption!

Jag är för övrigt sjukt nöjd med min sjal, visst är den fin!? Den är riktigt bred också så man kan ha den som filt om man fryser:)




Det var inte meningen att blixten skulle slå i spegeln, förlåt:) Men jag hade bara ett försök på mig för det var bråttom.
Nu ska jag fortsätta plugga och försöka hinna med en lite powernap för ikväll blir det musicquiz på Harrys.


XOXO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0