förberedelser

Massa att göra igår därför blev bloggen lite lidande men jag har bildbevis på vad jag gjorde igår iallafall:)


Fredagsseminarie med Hanna Kjellgren


Jag ska tydligen gå på Sveriges modernaste högskola, mycket glas är det iallafall

När jag kom hem från skolan sprang jag omkring som en galning på stan för att skaffa det sista till min kostym som jag ska ha på festen ikväll men nu har jag allt tror jag så då kan man pusta ut. men det var verkligen inte lätt. Insåg ganska snart att det var fel årstid för att köpa mycket av grejerna men det löste sig:)


Jag hann med en fika på Henrys med Sanna, Prinsessbakelse i spökform.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman, ha en kanon kväll ikväll! Jag skulle jobbat men ligger istället hemma med feber som en zombie, passande kanske med tanke på halloween. Ta massor med kort och släng upp på bloggen sen! :)

Kramar

2009-10-31 @ 18:35:58
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0