en liten snabbuppdatering

Ååh, vad skönt att det är klart. Seminariedebatten gick hur bra som helst så jag är riktigt nöjd! debatten handlade om de 3 olika vinklarna av demokrati. Min grupp skulle representera "electorial democracy" och vi rockade hihi.

Nu sitter jag hemma och äter lite sen lunch innan jag ska iväg till Aron och se ifall han fortfarande hostar och nyser. Blev en riktigt fräsch lunch idag. Stekt rostbiff med massa massa grönsaker och min favorit, vaxbönor.


Smaskens

Jag har ju lovat ett tag att försöka lägga upp lite mer bilder på hur jag ser ut under dagen också så nu ska jag hålla det. Det blev ett kort i all hast så döm inte kvalitén tack:)


Jag älskar verkligen denna koftan som är från Zara. Hur mjuk och go som helst.


Nu bär det iväg till totton i hällregnet.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0