en dag på stan

Idag har jag varit en sväng med Sanna ute på stan. Jag har letat efter en vinterjacka hur länge som helst men idag äntligen hittade jag precis vad jag letat efter. En parkas från Rut m.fl:) Hur skön och snygg som helst och till ett riktigt kappris!

Jag hittade en fin blus från Bondelid och lite nytt smink. Hejja hejja Kicks som alltid är så snälla och bra på att hjälpa till att välja färger om man saknar inspiration till det själv!
Sanna däremot shoppade riktigt mycke men hela tidens sägande: "Men Therese, dehär blir det ju inte bättre för att jag köper". Stackars liten söt, hon har inte riktigt förstått dedär med att shopping är världens bästa terapi:)


Fika på Henrys.


En snygg oversizead ticha från Gina men en text från min favvolåt just nu.

Nää, nu ska jag slänga min in i duschen, försöka få lite sömn för ikväll/natt blir det jobb igen.



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0