Kanelbullar och pluggförsök

Det var ju tänkt att jag skulle spendera dagen med att försöka plugga lite, jag läste nog en halv sida om Smith. Jag får ta nya starka tag imorrn och gå upp tidigt istället tror jag för såhär kan det inte hålla på. Någon gång måste väl inspirationen komma eller? Gärna före fredag när arbetet ska vara inne iallafall.

Jag gnällde ju lite förut om dom stackars kanelbullarna som jag trodde var uteslutet för min del men icke...jag hittade 4 st:) Så, såhär såg det ut förut när jag satte mig för att börja "försöka" plugga.



En bra idyllisk bild, som inte riktigt hände. Men imorrn då ja, då kanske det blir så:)

Kommentarer
Postat av: mamma

Gomorron "gumman" :)

Måste du alltid vänta tills sista dagen med att ta itu med saker som MÅSTE göras?????? Det har du INTE ärvt av mej iaf ;)

2009-10-05 @ 09:22:59
Postat av: Monica

Hej tjejen! Fin blogg du har ler nu kan jag ha koll på dej med....."fniss"(mammas kopis i skogås)



Ha det bäst! Kram monica

2009-10-05 @ 11:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0