091021

För en gångs skull har jag haft en riktigt trevlig och hyffsat produktiv förmiddag. Jag tog lite sovmorgon till strax efter 9 det tycker jag faktiskt man får när man inte behöver vara i skolan på en hel dag. Jag pysslade iordning lite här hemma, smörjade med lite B.U.S och sorterade tvätt. Sen gick jag fram mot stan, uträttade lite ärenden och mötte sedan upp Sandra för en fika/lunch.


Henrys har riktigt bra sallader och bästa av allt, man får tårta efter lunchen:)

Vi pratade drömmar, riktigt konstiga sådana. Stridsvagnar utformade som kepsar som skjuter små kepsar...behöver jag säga mer? Sandra (http://lajdidaj.blogg.se) har livlig fantasi hihi.

Jag ska kika på en lägenhet lite senare, hoppas verkligen den är fin. Jag pallar verkligen inte bo här mer och den andra lägenheten ligger på samma gata fast ett par kvarter ner så flytten blir inte så lång i så fall.

Jag tog en omväg hem från stan förut för det var ändå skönt väder så då kan man passa på att gå en sväng så slipper jag det ikväll. Träden är så fina nu, tycker ni inte det?


Kommentarer
Postat av: sandra

haha jag ser ju lite lagom dryg ut på kortet :P Tack för fikan! Måste ta en kaffe snart igen!

2009-10-21 @ 18:11:54
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud ja, håller med dig om att hösten är helt underbar när träden ändrar färg, känns så mysigt och ger lite färg åt en årstid som annars är ganska mörk och glomig =)

2009-10-22 @ 08:38:06
URL: http://glomssida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0