En gång joker, alltid joker!

Klockren kväll igår verkligen! Jokrarna samlades och visade hur man gör! Tack tjejer! Det blev en riktigt tjejig förfest hemma hos malin...


Gud vad jag är lycklig över att djurmöstrat är hett igen:)


Lisette posar som ett proffs hehe


Vi spelade idolspelet och efter detta kan konstateras att vi sög.


Maria sjunger och är glad


DJ Malin


Lisette sjunger och är glad


Jag och Maria är påväg till världens mest udda efterfest.

Efter en superbra förfest med tjejerna gick vi vidare till stadt och dansade som galningar. Jag har nog aldrig haft så ont i fötterna som jag hade 10 i 2. Men det var det värt och jag tackar mig själv att jag var såpass smart att jag hade lagt i sköna skor i väskan. Efter att ha gjort oss av med diverse konstiga människor på och utanför stadt gick vi på en efterfest som faller in i kategorin udda men kvällen avslutas senare iallafall med torgrill, ett konstigt samtal med polisen som med all säkerhet tror att jag och Maria är helt dumma i huvudet nu och sen pyjamasparty hemma hos Mary:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0