091023

Aaaaah min rygg går snart av! Måste måste mååååste ha massage i veckan om jag ska kunna röra mig ordentligt. Jag vågar inte ens tänka på hur jag mår imorrn efter att jag har jobbat, jag kommer gå av, thats for sure! Ingen idé att säga nånting heller eftersom man tydligen inte blir trodde heller. Fatta att jobbet fuckar upp ryggen! Jag får väl helt enkelt ta och erbjuda ett ryggbyte så får dom se hur kul det är att gå omkring såhär...MORR!

Ikväll har jag multitaskat när jag jobbade. Svenska, tyska och engelska vid samma bord på samma gång, fan vad jag är bra:)

Nu blir det sängen för min del, ska värma riskudden och ta med och ligga på tror jag. Ska försöka ta sovmorgon också för det var riktigt längesen jag fick sova ut utan att ställa klockan.



Jag saknar mitt lilla yrväder:(


XOXO

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej honey, jag tycker vi tar en ceasarsallad hos mig framöver som en paus i pluggandet! Puss

2009-10-24 @ 10:03:20
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: Mamma

"yrvädret" saknar dej oxå säger hon.

Puss på nosen

2009-10-24 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0