091014

Internetkonferensen imorses var ingen vidare hitt, jag höll på att somna hela tiden och inte kom vi fram till något vettigt heller men det var väääldigt skönt att slippa åka till skolan för en helt meningslös diskution:)

Jag var en sväng på banken förut och uträttade ett ärende och då skulle jag passa på att tömma min sparälg. En massa massa 1 kronor och 50 öringar och givetvis sprack ju påsen när jag skulle tömma den i maskinen så massa pengar åkte ut på golvet, lagom kul och pinsamt. Har hunnit med en sväng ut till stallet idag med för jag inbillade mig att det inte var så kallt idag men det var ju is på vattenpölarna, enda skillnaden var att solen sken idag men i skogen var det lika kallt ändå. Blää!

Nu ska jag hem till Maria och laga mat igen. Men vi vet inte vad vi ska ha, någon som har en ide?
Ska ta med mig Ellen hem sen också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0