091011

Äntligen vaken efter en helvetesnatt. Jag förstår inte hur man kan frysa och svettas samtidigt. Måste ha haft feber eller nåt. Nu har jag iallafall bestämt mig för att be om att inte få vara på Kronan mer och jobba för mina öron blir vääääldigt väldigt ledsna utav det. Tycker det är mycket som fattas där för att jag ska kunna trivas så jag hoppas att jag slipper vara där i fortsättningen. Jag vill sitta här hemma istället:)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning lite och åka upp till Husaby, behöver komma bort från stan idag känner jag men måste ändå tillbaka ikväll för jag ska tvätta o diska:(

Kommentarer
Postat av: Elin Drackner

Haha, shit!! säger då inget!!

Låter som om denna sidan är något för dig =P

http://www.tjuvlyssnat.se/

Där kan man även söka på vissa busslinjer för att se om folk har lagt upp något om sig själv osv =) haha

2009-10-12 @ 17:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0