Slår våra kloka förvirrade hjärnor ihop!


Jag och Ida sitter i biblioteket och försöker vara kreativa, smarta och produktiva, det går sisådär kan jag erkänna men jag har iallafall börjat skriva på min uppsats nu och bestämt mitt upplägg. Jag har iallafall kommit nånvart då så det käns bra, nu ska jag bara lista ut hur jag ska få till alltihop med fakta också, dt är ju det som är det kniviga. Gaaah jag hatar att man måste referera hela tiden jag hade lätt kunnat skriva detta utan sånt men jaja jag får väl försöka följa reglerna för hur man ska skriva korrekt:)


Ida skriver så pennan glöder

Jag blir nog sittandes här till iallafall klockan 5 ikväll och sen ska jag hem och göra mig iordning för ett möte som jag ska på vid 6. Kommer bli spännande, vi får se vad jag kommer fram till efter det.



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0