saknar gamla tider

Mitt i natten sudd blir knappast aldrig bra men jag filurar lite på en idé jag har som ni kommer få ta del av om ett par dagar. Jag är som allra mest produktiv på natten då tänker jag som bäst (enligt mig) mina tankar kanske är underliga men dom låter iallafall bra i mitt huvud hehe.

Satt och blädrade igenom lite bilder förut för jag skulle ha med en bild till en "sak". Hittade domhär gamla, åååh saknar att fota ibland, kanske ska börja göra det igen snart...


Foto: Peter Westlund


Foto: Tore Nilsson


Foto: Adam Madsen


Foto: Peter Westlund


Bilder med sommarängen älskar jag verkligen, helt oredigerad men ljuset i den är så fint, känns verkligen somrigt.



Kommentarer
Postat av: Glom

Klart du ska börja modella igen, du är ju grym på bilderna =)!!!Kör hårt!

2009-11-21 @ 09:36:44
URL: http://glomssida.blogspot.com
Postat av: Mamma

Verkligen fina bilder, äntligen fick jag oxå se dem ;)

2009-11-21 @ 10:12:47
Postat av: ribo

du måste absolut fota igen!!!

2009-11-24 @ 18:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0