på bibblan

Jag vill sova, jag vill verkligen det! Men det skulle nog se väldigt dumt ut om jag kröp ihop med min jacka i ett hörn här på biblioteket...men jag vill verkligen. Jag är så trött. Jag somnade någon gång vid 6 tiden i morses och fick knappt sova något alls inatt. Jag har nog alldeles för mycket saker som snurrar i huvudet just nu, flytta eller inte, resorna, bilen och den förbannade hemtentan! Det är ändå en trygghet att vi fick B på grupparbetet i politik så det är inte helt kört om man inte skulle lyckas så bra på tentan.

Så nu sitter jag här på bibblan med mina rosa och gula överstrykningspennor, högar med böcker och papper och försöker få någon slags struktur på pluggandet. Det känns som en ren mardröm, hur mycke jag än läser får jag ingen klarhet och jag blir bara mer förvirrad, bara en fråga klar, 2 kvar...alldeles för lite tid:(



XOXO

Kommentarer
Postat av: Alexandra Davidsson

Mm, det kan de verkligen göra, fy fan! :/ samma sak här, blev klar idag, men är helt fel ute på slutet av del två, men det skiter jag i.. hur har det gått för dig idag? :)

2009-11-04 @ 19:03:38
URL: http://alexandradavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0