Osvenskt

Jag såg något idag som jag inte sett på flera veckor, känns jättekonstigt.



Ska man behöva tycka att solen känns som en främling?


En kul och väldigt osvensk sak hände på bussen förut. Det kom en spansk kvinna och satte sig hos mig och ville att jag skulle läsa korrläsa hennes uppsats om Selma Lagerlöf. Haha, jag hade aldrig vågat gå fram till någon på bussen och be om det. Den stackars kvinnan hade gjort typ 100 fel så hennes pappaer blev väldigt kladdigt men hon välsignade mig efteråt o sa att gud skulle vaka över mig...hahaha konstigt!


Lunchade med Sanna och Jenny efter skolan idag, mycket underhållande. Avslutade dagen på stan med en handmassage, den var välbehövd och känns som ett bra sätt att förbereda sig på inför kvällens arbete.


Nu väntar locktången, ciao!



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0