nattrapport



Nyss hemkommen från en kväll som Croupier på Harrys här i Lidköping. Riktigt skönt när man får jobba med bra personer hejja hejja Kia! Bra med spel och bra procent också, 67%, det är helt okej.

Jag sov 4 timmar efter skolan idag så jag är inte direkt sömnig nu så det blir till att gosa ner sig i soffan med mina allra bästa vän just nu, Vitamin Well´s och kolla på en film. Well´s gör verkligen underverk för naglar och hud. man ser skillnad på bara ett par flaskor så det kan jag verkligen rekomendera såhär när det är tråkigt väder ute och man faktiskt behöver vitaminkickar.

Jag har talat med min advokat i veckan om den lilla "incidenten" och nu ser det ut som om vi kommer nånvart iallafall vilket är bra. Jag tollererar inte att bli överkörd bara för att vissa tror att det går bra. Är det fult spel ni önskar så är det inte mitt problem men då ger jag mig inte utan en fight. Att statuera exempel med någon som faktiskt inte har myglat tycker jag är grymt fegt och visar låg karraktär. OM jag faktiskt hade myglat hade jag givetvis accepterat läget men nu har jag inte ljugit, fuskat eller undanhållit något och jag har en skada men tydligen accepteras innte detta ens med läkarintyg. Givetvis handlade jag kanske lite dumt men fortfarande har jag INTE brutit mot någon lag hur mycket vissa parter än vill få det till det. Men vi får väl se hur det går längre fram. Jag avvaktar order från advokaten.

Nu är det dags att dra filten upp till näsan och sjunka ner i soffan. Sov så gott...



XOXO

Kommentarer
Postat av: elin drackner

Åhh bra kväll =) Bra jobbat!!!



Det är bra de, stå på dig bara hihi =P

2009-11-07 @ 11:07:23
Postat av: Kia

Heeja, Heeja dig oxå =D

2009-11-07 @ 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0