Myskväll

Ååååååååååååååååååååååh!!!! Filmen var så bra! Jag satt på helspänn hela tiden, fnissade åt den svarta komiken och bara njöt! Jag kan verkligen verkligen verkligen rekommendera Luftslottet som sprängdes, SE DEN NU! Jag har sett alla tre filmerna nu och denhär sista var klart bäst, nog för att alla har varit bra men denna var verkligen klockren.



Maria
och jag har kommit på något riktigt bra för biotittande. Vi har med oss en väska med bara det allra nödvändigaste så som godis, dricka och det ultimata...en filt. Med en filt kan man sitta på bion och känna som om man vore i sin egen soffa, perfekt om det blir lite spännande för då kan man krypa ihop där i sin stol med filten:)

Vi köpte godis på Willys och då hittade vi detta...



Burkar till att ha lösgodis i...jättebra men grymt onödigt...eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0