lunchupdate

Lång dag idag igen, 10-15. Jag ska väl kanske inte klaga men jag är alldeles för trött för sånna här dagar just nu. Orkar inte koncentera mig på vad som sägs i mer än en halvtimme hur ska jag då orka 2 lektioner?

Nu är det iallafall lunch och jag har placerat mig vid fönsterväggen i biblioteket för att läsa lite ekonominyheter.


Nersjunken i en skön fåtölj med datorn i knät och fötterna uppslängda på en fotpall och kikar på utsikten över inte fullt så vackra Trollhättan.


Nu efter lunch ska vi fortsätta med realism och liberalism, jag som trodde vi skulle slippa politisk teori nu men ICKE!

Jag och Maria var förresten en sväng i stallet igår efter att ha fått lite dåligt samvete för att vi inte varit där på några dagar...vad händer då? JO, Maria blir nockad av Skrållan och tror att framtänderna ska rammla loss och näsan bli blå. Som tur var är tänderna vita och hela och näsan sitter där den ska, bara lite svullen:)
Det är tacken man får de för att man ska vara snäll o komma o klappa!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0