Kvällsmat

Efter en väldigt lång och hyffsat stressig dag kom vi äntligen ut på middag men vi kom inte direkt mycket längre utan vi nöjde oss med mat i gamla stan och så knallade vi tillbaka hem igen. God mat men lite halvkass service samt att dom stängde lite för tidigt, jag trodde vi va i sthlm? Jag har kanske fel...



Lissan och Maria under en skylt dom tyckte passade kvällen bra


Baren på stället som jag tyvärr glömt namnet på, en tapasbar va det iallafall.


Nu ska vi göra oss i ordning, gå ut på stan. Prio 1 är kaffe kaffe kaffe, sen kanske lite frukost i fast form och sen shopping. Hade ju en liten incident med min mousse igår så jag har handtvättat mina kläder och hängt dom på tork så förhoppningsvis är något torrt iallafall så jag kan gå ut. Hörs sen!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0