halloween

Halloween is in tha house gott folk. Jag har städat, pyntat och flängt fram och tillbaka heeela dagen och så när det var dags för gäster att snart komma bestämde sig pappa för att bli jättesjuk o hamna på akuten, jag för att bli äckligt trött och vädret för att bli midvinter. MEN, kvällen blev helt okej ändå. Här kommer bilderna!


Lisette är pirat


Ezgi som död...


Joker var på besök


Min fina pumpa


En jobbig jävel;)


Jenny som geisha


Docka var min plan B och i brist på tid, och fantasi fick det bli det, duger det?


En läskig Martin


Sanna och Maria


Misha som Jacko


Ellen och jag


Jag och Maria avslutade kvällen på Strand, ingen av de andra kom in och vart dom tog vägen det återstår att se:)


Nu ska fröken här sova. men först ska allt smink bort annars lär kudden se hemsk ut imorrn med tanke på hur glittriga mina kinder är hehe.


XOXO


Kommentarer
Postat av: Elin

Aw, vad fina ni var :)

2009-11-01 @ 09:44:21
URL: http://incka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0