God morgon!


God morgon allihopa!

Nu sitter jag ensam på Gullmarsplan och funderar på om jag ska ta och ta på mig och försöka ta mig ut mot Vaxholm och hem till mamma istället. Jag är hungrig och här ute finns det inget att äta så långt ögat kan nå...Fast det är klart, det är inte så långt idag för det är väldigt dimmig ute.


Sthlm ser inte så stort ut idag!


Jag har fortfarande väääldigt ont i fötterna sen igår. Vi trodde vi var lite piggare än vi var så vi bestämde oss för att gå härifrån ner till tunnelbanan vilket inte alls var en bra ide i 12 cm höga klackar, det var en riktigt dålig idé faktiskt som gjorde att jag redan innan vi kom in till stan hade superont i fötterna men jag klarade av att dansa ändå, sådeså! Tur är det iallafall att vi slipper köa, jag ÄLSKAR listor!

Nu har Maria packat ner alla sina saker, tror hon, och begett sig ner till slussen för att möta upp Lisette och Misha för hon ska åka med dom hem igen. Så nu är det väl bara för mig att ta gan i röjandet här och se till att det ser ut som när vi kom:)


En ledsen Maria vinkar hej då och lämnar mig ensam i stora Stockholm:(



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0