Gissa djuret

Vet ni vad detta är förnågot?



Det visste inte Sanna, hon trodde först att det var en ren...

Sen skulle hon skylla ifrån sig när jag skrattade så jag grät. Hon tyckte det skulle vara en logisk förklaring att den rymt från en hage, vi var ju ändå påväg mot en julmarknad. När jag då skrattade så jag inte såg vägen o kippade efter luft sa hon bara kort: "Jag är faktiskt ett stadsbarn". Och?! Jag är från landet och jag vet vad en tunnelbana är:)



(För alla er som är som Sanna, det är en Dovhjort)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kronhjort sa du väl. Och jag tycker fortfarande att det ser precis ut som en ren. Fast en liten en. Den vi såg var mycket större.

2009-11-02 @ 00:33:57
Postat av: Linda

Hihihi, lilla söta Sanna, jaja, inte lätt när man är stadsbarn ^^. Du kanske borde lägga upp en bild på en ren å så man kan jämföra skillnaderna ;)

2009-11-02 @ 06:55:41
URL: http://glomssida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0