Fredagen den 13e

KOLLA!!! Det är kallt ute, fan, jag har ju inga vinterdäck på än! Herregud, det blir snigeltrafik innan vi kommer till något varmare ställe. Eller är det kallt längst E18 idag? Guuud, nej!



Föt att återknyta till gårdagen, mitt väskproblem. Jag hittade inte den stora, jag förstår verkligen inte vart den tagit vägen, jag tror jag har sånnadär flodhästar i vägen som tagit den. Jag hittade däremot en liten väska så jag får packa lite i den, lite en ikeapåse och resten i en weekendväska, gaaaah!


Kolla vad liten den är, nagelfilen ser ju stor ut i den!


I den får väl typ 2 klänningar o mina hårprodukter plats, jag skyller iallafall ALLT på fredagen den 13e, sådeså!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan någon människa förstå hur man kan "tappa bort" en SÅÅÅÅÅ stor väska??????? sist JAG såg den så var det iaf i din hall.Kan den ha "smitit ut" i trappan i ett obevakat ögonblick tro??? ;)

2009-11-13 @ 11:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0