fiiiiiiinally!

Äntligen var den individuella uppgiften i internationell politik inskickad. Förhoppningsvis suger den inte lika hårt som jag tror den gör men men, vi får se. Jag gjorde ett lite annorlunda upplägg på uppsatsen också så jag hoppas att det gillas och jag inte blir helt sågad för det.

Stackars lilla bloggen har ju blivit lidande när det är mycket i skolan men nu har jag tid ett tag iallafall och på söndag får ni hålla ögonen öppna för då är det advent och det betyder att jag blir helt insain och pyntar. Jag är julfaschist... You will see

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Heeej :) Klart vi ska leka, hör av dig i veckan. Jag jobbar ikväll och åker till gbg till på söndag. Sen är jag fikaredo :) Om man klickar på din skollänk så kommer man till bartenderskolan, är det meningen? Puss

2009-11-27 @ 09:17:35
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: madde

wohow ge mej söndag !! :D



hoppas de gick bra för dej med uppsatsen.

pussi

2009-11-27 @ 13:20:09
URL: http://kameralins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0