Fars dag

Årets fars dag blev inte alls som planerat. Jag hade planerat en middag med pappa men det gick om intet så den får vi väl ta en annan gång helt enkelt. Bilen gick söndet idag...IGEN! Gaaah jag blir galen på den, måste få den fixad igen i veckan.

Nu är det inte långt kvar till ett par dagars välförtjänt semester, guuud vad skönt det ska bli och komma bort ett par dagar, ha lite kul och träffa nytt folk. Det börjar en ny kurs i skolan imorrn men jag missar bara 2 föreläsningar så det ska nog gå bra att läsa ikapp det ändå för om jag inte åker kommer jag inte orka läsa iallafall.

Nää, nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken, måla naglarna och gå och lägga mig.



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0