Första advent

Jag tror att Grinshen har varit på besök här...min adventsljustake är borta, jag hittar inte mina julgardiner till köket och inte heller vet jag om jag harb inbillat mig att jag har en stor ljuslyckta till balkongen eller om jag har tappat bort den också, suck. Julen motarbetar mig för tillfället men jag ger inte upp så lätt. Inte kommit så långt med pyntet men lite har de blivit iallafall. Får ta tag i resten imorrn när jag kommer hem.

Åååh jag ska klippa mig imorrn också, jag är nervös, ska jag våga klippa mig kortare? Vi får se helt enkelt...


Dörrkransen är på plats iallafall


Jag hittade mina små piff o puffisar:)


Lussefika, visst är pepparkakorna supersöta?!


Maria och jag ligger i varsitt soffhörn nu och kolla på mitt stora feta grekiska bröllop, galet kul, jag lider verkligen med dom stackars satarna. Vi var en sväng i stallet förut och pussade lite på sötnosarna. Gud vad pälsiga dom blir såhär på vintern, riktigt varm o mysig päls. Litet litet missöde när söta Aron skulle in i lösdriften igen för då kom en annan hästjävel o jagade bort Aron innan jag hunnit få bort griman o grimmskaftet, fick jaga Aron ute i mörkret i lera...inte OK!



XOXO


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det blir ju svårt att klippa längre...



Förlåt, lycka till menar jag! :-)

2009-11-29 @ 23:24:40
Postat av: Glom

Låter som ni hade en grymt mysig första adventkväll!!



Äsch, klart du ska klippa det lite, det växer ju ut om int annat ;)

2009-11-30 @ 06:51:09
URL: http://glomssida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0