Nov. 16, 2009


Puuuh, jag är såååå trött!

Jättelång dag men roligt har det varit. Först åkte jag och mamma in mot stan, tog en snabb fika på wienerkonditoriet men mamma gick snällt sitta kvar där medans jag sprang iväg ett par gator för att ta mig till...


Balance

där jag vunnit ett träningskort i 2 veckor. Vi var 100 st som vann detta av Blondinbella och Balance. Jag kan ju bara träna halva denna veckan för sen måste jag hem till skolan igen men lite hinner jag ju testa på iallafall. Superfräscht gym verkligen. Och jag håller verkligen med Bella om att det bästa är schampoot i duschen haha!


Bella och Joackim ( bilden är lånad från www.blondinbella.se )

Efter jag hade kikat runt inne på gymmet en vända fick jag skynda mig tillbaka för att hämta upp mamam för vi skulle äta. Vi käkade på Cosmopol, bra mat och fint tak:) Vi hannt tyvärr inte spela något men de får bli en annan gång för vi var tvugna att rusa vidare mot Filmhuset där vi skulle vara med i publiken till Tinas cookalong.





Jag har alltid funderat på hur man klarar av att ha ett matlagningsprogram utan att bli döööhungrig men svaret är enkelt..det är grymt bra utsug av luft, det luktade inte alls mat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0