lill-lördag på stadt


Det blev en riktigt trevlig middag med läcköflickorna, god mat och trevligt sällskap. Enda problemet är att jag fortfarande inte riktigt kan tugga fast föda (dumma visdomständer) utan mest får hålla mig till mjuk mat man kan mosa i munnen eller soppor. Jag beställde pilgrimsmusslor med rotmos , konstig kombo men det var riktigt gott och efterätten får ni se på bild här nedan.


Sorbén smakade äpple och kanel, behöver jag beskriva hur gott det var?


Malena


Sanna


On my way out!


Jag funderar helt seriöst på att snart sova, undrar om jag verkligen kan det...skulle inte tro det men man kan ju alltid gå upp igen om det inte skulle funka. Vill bara flika in med det bästa idag också, jag hittade mina svarta stövlar i garderoben, wooho!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0