Cenilitet?

Jag tror att jag och vissa i min omgivning drabbats av en släng av cenilitet, kolla bara på min hall:



Jag letade efter något i garderoben i hallen men sen var jag tvungen att rusa iväg. Nu när jag kom hem kom jag för det första inte ihåg att det såg ut som det gjorde, jag minns inte vad det var jag letade efter eller om jag hittade det...

En annan som lider av samma syndrom är nog Sanna. Hon hade glömt sin mobil hemma men hon hade med sig en tumstock...till krogen... behöver jag säga mer?

Hur som helst, när jag sprang iväg var det för att äta middag med Sanna och Jenny Hallström (en av de 4 Jennysarna på slottet) efter vi käkat blev det drinkar fast alkoholfria för min del, mycket godare och mycket mer prisvärt, man känner smaken av alla juicerna och frukterna samt att man inte blir ruinerad.


Fina drinkar va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0