Badhus vs Garaget



Gissa vad jag gjort!!!


Jag har varit och simmat med Malena och Sanna.

Eller okej simma var väl kanske att ta i, men jag hann med 500 meter sen lockade klätterväggen mycket mer, Sanna tog sig upp, jag och Malena såg mer ut som döende grodor:) Se blev det skön avkoppling i bastun, gaaah vad det är skönt med värme, håret fick sig en behövligt fuktboost också.

Jag och pappa fixade bilen förut förresen..jag har slipat med en vinkelslip..jag är lite lätt stolt över mig själv. Och nu funkar allt som de ska på bilen igen wiiho!

Ska hoppa isäng nu, imorrn blir de sthlm och vi åker tidigt så lika bra att få en god natts sömn aka skönhetsömn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0